Termeni si conditii


Termeni si conditii

Magazinul on-line disponibil precum si site-ul oficial www.rapidoldboys.ro pe adresa www.rapidoldboys.ro este administrat de Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie cu sediul in localitatea Bucuresti, str. Namaesti nr. 23, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului  X40/421086/2018 si are Codul Unic de Inregistrare Fiscala 38737876/24.01.2018.

Clientul poate lua rapid legatura cu reprezentanti Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie la: numarul de telefon +40.744.636.081 ,  e-mail contact@rapidoldboys.ro  iar returnarea coletelor/comenzilor se va face la sediul indicat.

Contractul este incheiat prin livrarea produselor comandate si plata plata pretului. Clientul poate solicita prin mail sau telefonic incheierea unui contract pe perioada de minim 1 an care se poate prelungi automat.

1. PREAMBUL

Comanda produselor afisate pe site se poate realiza doar prin acceptarea termenilor si conditiilor cuprinse in acest document. Avand in vedere acestea si pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului https://www.rapidoldboys.ro, se recomanda citirea completa a documentului.

Acceptarea termenilor si conditiilor este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului și/sau în scopul plasării comenzii de către client.

Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie isi asuma dreptul de a face modificari ale prevederilor ce urmeaza, precum si orice modificari asupra site-ului, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.  Cea mai recenta versiune a acestui document va fi publicata in cadrul acestei pagini in cazul in care va suferi modificari. Pentru orice lamuriri sau informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati pe adresa contact@rapidoldboys.ro sau la telefon: +40.744.636.081 .

2. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie, prin intermediul magazinului virtual www.rapidoldboys.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

Astfel, urmatorii termeni vor insemna:

Utilizator – orice persoana care viziteaza si/sau interactioneaza cu site-ul www.rapidoldboys.ro;

Cumparator – persoana care emite o Comanda si care a acceptat termenii si conditiile prezentului contract la distanta.

Vanzator – societatea comerciala Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie, avand sediul  in localitatea Bucuresti, str. Namaesti nr. 23, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului  X40/421086/2018 si avand Codul Unic de Inregistrare Fiscala 38737876/24.01.2018.

Bunuri – orice produs, inclusiv documentele in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Pretul – pretul afisat este final, exprimat în RON (nu contine taxa TVA, deoarece Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie, este neplatitor de TVA).

Paginile web includ informatii sub forma de text, imagini, preturi, softuri, baze de date, logo-uri, promotii, oferte, animatii, filme, etc ce compun site-ul www.rapidoldboys.ro.

Parola – un șir alfanumeric necesar autorizării accesului în Cont, care este stabilit de către Client atunci când creează un Cont. Înregistrarea contului necesită repetarea parolei de două ori pentru a detecta și corecta erorile. Clientul este obligat să păstreze parolele în strictă confidențialitate (nu dezvăluie persoanelor terțe). Vânzătorul oferă Clientului posibilitatea schimbări parolei.

Cont – Serviciul Electronic, identificat prin nume de utilizator (Login) şi Parolă introdusă de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Vînzătorului, permițând Clientului să utilizeze funcționalitățile/servicii suplimentare. Clientul obține accesul la Cont cu ajutorul Loginului și Parolei. Clientul se conectează în Contul său după înregistrarea în Magazinul Online. Contul vă permite să stocați informațiile de adresă ale Clientului pentru produsele de expediere, să urmăriți starea comenzii, să accesați Istoricul comenzilor.

Cos – un serviciu oferit oricărui client care utilizează Magazinul Online pentru a-i permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe produse, vizualizarea unui rezumat al Prețurilor Produselor și al tuturor produselor împreună (inclusiv eventuale costuri de expediere), vizualizarea estimativă a datei de livrare a Produselor. Coșul de cumpărături colectează ofertele depuse de Client pentru încheierea Contractului de vânzare.

Newsletter – Serviciu Electronic de distribuţie oferit de Furnizorul de servicii prin intermediul e-mail cu acordul clar al clientului care permite tuturor Clienţilor obţinerea automată de la Furnizor a buletinelor periodice care cuprind informații despre Produse, noutăţi și promoții în Magazinul Online.

Produs – bun mobil, disponibil în Magazinul Online care face obiectul Contractului de Vânzare între Client și Vânzător, după achitarea Prețului.

Promotiile – condiții speciale de vînzare sau oferirea de servicii, reglementate în condițiile exprimate în cadrul Magazinului Online, propuse de către Vânzător într-un timp specificat, de care Clientul poate beneficia în condițiile specificate acolo, precum reducerea Prețului sau a costurilor de livrare.

Magazin online – platforma de vânzare care permite plasarea Comenziilor de către Client precum și prestarea de servici puse la dispozitie de către Vânzător, conduse de către Vânzător, constituind un ansamblu de pagini de internet corelate între ele, disponibile adresa: www.rapidoldboys.ro.

Comanda confirmata – comanda efectuata online prin intermediul magazinului virtual www.rapidoldboys.ro de catre un cumparator ale carui date de identificare si detalii cu privire la comanda sa au fost validate telefonic sau prin email special de confirmare stoc, ca urmare a contactului dintre acesta si operatorul serviciului suport clienti disponibil la comenzi@rapidoldboys.ro.

Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Legea privind protectia consumatorilor, legea – OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, OG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta

Contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie, in calitate de vanzator şi un consumator – cumparator, in cadrul prezentului sistem de vânzare organizat de catre Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie, utilizand in mod exclusiv, inainte şi la incheierea acestui contract, tehnica de comunicatie la distanta cuprinsa in magazinul virtual.

Momentul incheierii contractului la distanta cu persoana fizica, il constituie momentul primirii mesajului de confirmare de catre consumator, referitor la comanda sa.

Drepturi de proprietate intelectuala – toate drepturile si materiale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in Comanda.

Orarul de functionare: Comenzile pot fi plasate online oricand, dar perioada de procesare a acestora se desfasoara zilnic in intervalul 9-20.

Programul departamentului de relatii clienti: 9:00 -20:00 de luni pana vineri, cu exceptia sarabatorilor legale. (email: comenzi@rapidoldboys.ro, tel: 0738178835)

Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.

Odata lansata comanda online cumparatorul este de acord cu forma de comunicare ulterioara (telefonic sau electronic) precum si cu modul de operare al vanzatorului.

Orice comanda confirmata implica vanzatorul si consumatorul persoana fizica intr-un contract la distanta.

3. DOCUMENTELE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare ulterioara (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Momentul incheierii contractului il constituie momentul confirmarii de catre reprezentantii magazinului www.rapidoldboys.ro prin mail sau telefonic a acceptarii comenzii transmise.

Lansarea comenzii de catre Cumparator implica o acceptare completa a Termenilor si Conditiilor.

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.

4. CONTINUTUL MAGAZINULUI ON-LINE

a. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta a structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

b. Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

c. Magazinul va livra Clientului Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare cumparare incheiat prin confirmarea comenzii.

Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare, daca:

  • Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip
  • Prezinta paramentrii de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului, declaratiile produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia facute prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului

CLIENTUL trebuie sa informeze magazinul prin mail sau telefonic despre lipsa de conformitate a produsului in termen de maxim doua luni de la data la care a primit comanda. Se presupune in mod rezonabil ca dupa primirea comenzii CLIENTUL poate constata daca produsul comandat este conform.

In cazul constatarii unei lipse de conformitate MAGAZINUL va livra clientului produsul conform comandat dupa returnarea produsului neconform. CLIENTUL nu va suporta niciun cost suplimentar.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea SC Asociatia Rapid Old Boys 19R23 Istorie – Traditie – Glorie SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

6. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Datele personale ale Clientului sunt prelucrate de către Vânzător ca administrator de date cu caracter personal cu acordul expers al CLIENTULUI.

Furnizarea datele personale de către Client este voluntară, dar este necesara pentru crearea Contului, utilizarea anumitor Servicii Electronice sau pentru încheierea Contractului de Vânzare.

Vânzătorul aplică măsurile tehnice și organizatorice corespunzătoare în vederea protejări datele personale procesate.

Explicații suplimentare privind protecția datelor cu caracter personal pot fi consultate în secțiunea ”Politica de confidentialitate” disponibilă în Magazinul Online

In concordanta cu cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC Asociatia Rapid Old Boys – 19R23 SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea emiterii facturilor si altor documente legale impuse prin lege (garantii, certificate de conformitate etc.), rezolvarii solicitarilor dumneavoastra in legatura cu serviciile oferite de magazinul www.rapidoldboys.ro si trimiterea de mesaje informative/campanii publicitare si de marketing direct. Refuzul furnizarii acestor date poate insemna imposibilitatea asigurarii serviciilor oferite de SC Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL prin intermediul magazinului www.rapidoldboys.ro.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai dumneavoastra, prin facturarea produselor comandate.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor si dreptul de a solicita stergere a acestora, portarea acestora sau dreptul va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor.

Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de e-mail contact@rapidoldboys.ro. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

Informatiile utilizatorilor site-ului www.rapidoldboys.ro vor putea fi folosite numai pentru comunicari comerciale cu SC Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL sau cu partenerii acestuia.

Orice date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email/telefon, la adresele cuprinse in prezentul site.

7. TERMENE PENALITATI            

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

8. RISCURI SI RESPONSABILITATI

SC Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia societatii de catre producatorii si reprezentantii fiecarei marci. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau a design-ului fara notificare prealabila de catre producatori. SC Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori.

Valoarea maxima a obligatiilor societatii SC Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de societatea SC Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL de la clientul respectiv.

Livrare: Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator prin serviciul extern de curierat rapid sau de catre personalul SC „Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL.

In urma lansarii comenzii dumneavoastra, veti primi in cel mai scurt timp un e-mail de confirmare.

Va rugam sa verificati integritatea ambalajului si sa nu primiti produsele care prezinta ambalaje deteriorate. Livrarea comenzilor se face in termen de 1 – 4 zile lucratoare de la lansarea comenzii, in functie de produsele disponibile in stoc sau la furnizori.

  •          Comenzile cu livrare in Bucuresti

Livrarea este gratuita* pentru comenzile cu valoare mai mare de 150 lei. Pentru comenzile cu valoare mai mica de 150 lei, se percepe o taxa de transport de 20 lei.

  •          Comenzile cu livrare in alte localitati din Romania (fara taxa de km suplimentari)

Livrarea este gratuita* pentru comenzile cu valoare mai mare de 150 lei. Pentru comenzile cu valoare mai mica de 150 lei, se percepe o taxa de transport de 20 lei.

  •          Comenzile cu livrare in alte localitati din Romania (cu taxa de km suplimentari)

* Pentru comenzile cu greutatea cuprinsa intre 50 si 100 de kg se percepe o taxa suplimentara de 2.38(TVA inclus) RON pe kg.

Poate fi aplicata o taxa suplimentara de transport de 1 leu/1km (TVA inclus) pentru localitatile din Romania care nu se regasesc in lista de acoperire FAN Courier. Lista poate fi descarcata de aici (https://www.fancourier.ro/locatii-fan/). In cazul in care taxa de km exteriori se aplica, dar nu ati fost instiintat in momentul finalizarii comenzii, veti fi contactat telefonic in cel mai scurt timp.

Transport – Ambalare: In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat cu care colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor doar pe teritoriul Romaniei.

Riscul pieirii bunului se transfera la cumparator in momentul predarii efective a bunului.

  •          Acceptarea bunurilor

La prezentarea de catre firma de curierat a coletului, va rugam sa semnati de primire si sa achitati contravaloarea acestuia. Ulterior, puteti desigila coletul si verifica produsul.

Consumatorul (persoana fizica) are dreptul de retur a produselor in termen de 14 zile de la achizitionarea acestora, conform politicii de returnare. (Articolul 12 din Termeni si conditii)

Pasii pentru efectuarea unui retur sunt disponibili aici: www.rapidoldboys.ro.

La cererea cumparatorului, vanzatorul poate opta la curier pentru Deschidere la livrare, aceasta optiune este disponibila doar inainte de expedierea marfii si predarea coletelor catre curier. In acest caz se percepe cumparatorului o taxa suplimentara de 2.5 lei + TVA. Cumparatorul poate verifica vizual conformitatea produsului, fara a testa efectiv functionalitatea, conform Termeni si Conditii Curier disponibile aici.

  •          Transferul de proprietate

In cazul platii prin OP, cumparatorul va intra in proprietatea marfii dupa confirmarea platii.

In cazul livrarii bunurilor prin curier, cu plata ramburs, cumparatorul va intra in proprietatea marfii si va avea dreptul sa deschida coletul dupa semnarea documentului de transport si efectuarea platii.

9. FRAUDA

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului www.rapidoldboys.ro, ori de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.rapidoldboys.ro va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului www.rapidoldboys.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.

10. LITIGII

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata competente din Romania.

Plângerile referitoare la legalitatea activitatii desfasurate de catre Vanzator sau informatiile furnizate de acesta prin intermediul magazinului on-line www.rapidoldboys.ro pot fi depuse:

  • utilizand formularul de reclamatii disponibil pe site
  • în format electronic prin intermediul poștei electronice la adresa: contact@rapidoldboys.ro;

 

In scopul rapidei examinari a planegerii, se recomandă precizarea de către Client în reclamaţie/plângere:

(1) natura și circumstanțele referitoare la subiectul plângerii, în special, tipul neregulii și data când a avut loc;

(2) solicitarea (doleanţele) Clientului; şi

(3) datele de contact ale clientului.

 

Soluţionarea reclamaţiei de către Magazin se poate face imediat, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data confirmarii primirii plângerii.

Utilizarea căilor extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac au caracter voluntar. Informațiile de mai jos au caracter informativ și nu constituie obligația vânzătorului de a utiliza soluționarea extrajudiciară a litigiilor. Declarația de aprobare sau refuzul de a participa la soluționarea extrajudiciară a litigiilor privind disputelor cu privire la protecția consumatorului este depusă de către Vânzător pe suport de hârtie sau pe alt suport durabil în cazul în care, în urma unei reclamații depuse de Consumator, litigiul nu a fost soluționat.

 

Informaţii detaliate referitoare la posibilităţile de accesare de către Clientul consumator a modalităţilor extrajudiciare de examinare a reclamaţiei, căile de revendicare şi condiţiile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul Ministerului pentru Societatea Informațională și Autoritatea pentru Protecția Consumatorului

 

11. DISPONIBILITATEA SI PRETUL PRODUSELOR

Ofertele si preturile sunt valabile in limita stocului disponibil, acestea urmand a fi actualizate periodic. Preturile produselor prezentate pe www.rapidoldboys.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.

12. RETURNAREA PRODUSELOR

Formularul de retur produse catre www.rapidoldboys.ro trebuie sa fie completat in intregime, si va vom raspunde prin e-mail in termen de 3 zile lucratoare, cu instructiunile de returnare.

Clientii care au efectuat o comanda, fara un cont de client pe site-ul www.rapidoldboys.ro, si doresc sa efectueze un retur ne pot contacta la nr de tel: sau la adresa de email: contact@rapidoldboys.ro.

Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

A. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC „Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL.

B. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Daca marfa a fost deja receptionata in momentul sesizarii produsului sau produselor neconforme, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC „Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL.

C. Renuntarea la cumparare. Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati, fara invocarea unui motiv si fara a suporta cheltuieli suplimentare in afara de cele prevazute de lege in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

Pentru exercitarea dreptului de retragere la timp Clientul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizând o declarație neechivocă, depusa:

  • în scris la adresa de la sediu indicat
  • în format electronic prin intermediul poștei electronice la adresa: contact@rapidoldboys.ro;
  • prin utilizarea formularului de retragere, care reprezintă anexa nr. 1 la prezentul Regulament.

Clientul poate utiliza modelul formularului de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.

Perioada de retragere din Contractul de vânzare începe de la data la care Produsul a fost preluat de către Client sau de către o terță parte desemnată de acesta, alta decât transportatorul.

În cazul unui Contract de vânzare, care:

  • include mai multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau părţi – termenul de 14 zile curge de la intrarea în posesie a ultimului produs lot sau parte sau
  • ține de livrare periodică de Produse pe o perioadă determinată –  termenul de 14 zile curge de la intrare în posesie a primului Produs;

În cazul rezilierii unui contract încheiat la distanță, contractul se consideră a fi neîncheiat.

Vânzătorul are obligaţia de a comunica CLIENTULUI confirmarea de primire a retragerii iar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea declaraţiei de reziliere din partea Clientului, va restitui Clientului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a produsului, (cu excepția costurilor suplimentare ce rezultă din modul de livrare ales de Client, altul decât modul cel mai ieftin, obişnuit de livrare disponibil în Magazinul Online).

Vânzătorul va returna plata folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod clar, cu un mod diferit de restituire care nu-i creează nici un fel de costuri. Dacă Vânzătorul nu a propus că el singur va prelua marfa de la Client, atunci vânzătorul va amâna returnarea plăţilor făcute de Client până în momentul recepţionării Produselor sau primirea unei dovezi a Clientului că a expediat marfa.

 

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. SC „Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe langa cerere, dosarul trebuie sa contina factura in original, cat si copie dupa buletinul persoanei pe care a fost facuta factura.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

    • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, SC Asociatia Rapid Old Boys 19R23 – Istorie – Traditie – Glorie SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aceste dispozitii se aplica conf. OUG 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.

13. MODALITATI DE PLATA

Plata Produselor Comandate de pe magazinul virtual www.rapidoldboys.ro se poate efectua astfel:

1. Plata ramburs – in momentul in care primiti produsul, prin achitarea acestuia catre reprezentantul firmei de curierat.

2. Ordin de plata (OP.) – in contul RO46BTRLRONCRT0439852701 deschis la Banca Transilvania. Plata se va efectua in baza facturii proforme primite pe e-mail de la operatorii nostri, ulterior confirmarii comenzii. Factura fiscala in original va fi primita in momentul livrariii coletului sau prin e-mail.

Comanda va fi procesata dupa primirea confirmarii platii pe e-mail comenzi@rapidoldboys.ro, sub forma unei copii a OP-ului respectiv.

Plata va trebui efectuata in maxim doua zile lucratoare – in caz contrar refuzam comanda, considerand ca nu mai este de actualitate

3. Depunere de numerar – la sucursalele bancii Transilvania in contul RO46BTRLRONCRT0439852701, nu este necesar sa aveti cont deschis la banca Transilvania. Este indicat sa ne contactati telefonic sau prin e-mail ulterior la adresa comenzi@rapidoldboys.ro pentru a ne anunta de efectuarea platii si pentru a primi confirmarea procesarii comenzii.

15. GARANTII

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.rapidoldboys. beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. In cazul produselor vandute si livrate de www.rapidoldboys.ro, certificatele de garantie sunt emise fie de producator fie de catre furnizor. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat.

Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact@rapidoldboys.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

16. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

In cazul platii prin Ordin de plata (OP.), cumparatorul va intra in proprietatea marfii dupa confirmarea platii.

17. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

18. FORTA MAJORA 

Forta majora, (eveniment imprevizibil, incontrolabil si inevitabil ce afecteaza derularea contractului), exonereaza de raspundere partea care o invoca.

19. LITIGII. LEGEA APLICABILA

Relatiile contractuale dintre parti sunt guvernate de legea romana. Orice litigiu care nu poate fi rezolvat pe cale amiabila va fi trimis spre solutionare instantelor competente.